tisdag 25 november 2008

LACOSTE! <3

Lacoste <3
We Belong Together!

Idag är det 3 år sen jag tävlade med honom för första gången... Kommer ihåg den dagen som att det var igår. Han betyder riktigt mycket för mig och kommer alltid ha en speciell plats! Tiden med honom gav mig många fina stunder och jag är riktigt tacksam för det. Utan honom hade jag antagligen inte haft den ridningen jag har idag. Men tiden gick och jag blev förstor för honom :(
Och för er som känner mig.. Jag saknar honom mycket mer än vad ni tror! Bara för att jag har ny häst betyder det verkligen inte att jag har glömt Lacke!
Det går inte en dag utan att jag tänker på honom, kollar igenom bilderna eller liknande! Han finns i mitt huvud och hjärta!
Och tack för att jag fick låna honom Ida! :)

Här kommer lite bilder på mig och Lacoste! <3>

1 kommentar:

Anonym sa...

Tror säkert han saknar er också. Vet inte om det känns som någon tröst, men han har det bra där han är nu också. En ny tjej som han kan lära allt det som han faktiskt lärt oss och som kan skämma bort honom med kärlek och godis precis som du också gjorde. Snart är det dags för honom att ut på tävlingsbanorna och visa upp sig igen. Du vet ju också att han gillar det även om han inte alltid gör som vi vill där. Sköt om dig!
/ Ida